nkg 2009.01.02. 04:09

Valahol egy lány... 2

Először is boldog Új évet kívánok ezen a fórumon is annak a 4-6 embernek, aki egyáltalán érdemesnek találja ezt a blogot arra, hogy elolvassa időnként, vagy akár rendszeresen...

Másrészt jól látjok megint késő van!

Az igazat megvallva az elmúlt 5 napban egyszer sem feküdtem le éjjel 2 előtt... Sőt... Előfordult az is, hogy 3 sőt 4 óra is elmúlt már... És a legnagyobb probléma, hogy ezek után legkésőbb 10-kor fel is keltem minden áldott nap...

 

Persze a legrosszabb a tegnapi nap volt... Reggel 7:30kor a családom egyik fele már kelt, mikor én még mindig elaludni próbáltam... Mondhatnánk előfordul ilyesmi szilveszterkor, és semmi jelentősége nincs...

Ha csak nem annyi, hogy a tegnapi program a következő volt:

1. mivel erősen megfáztam, és amúgy is hülyén alakult a programom, így úgy döntöttem hiába van szilveszter, ez a nap sem lesz semmivel másabb, mint bármelyik másik!

2. Aljasul, arcátlanul, kis disznó módjára kiszívtam a világ legédesebb lányának a vérét... Tudjátok két nagy mázlim van vele... Egyrészt egyre biztosabb vagyok benne, hogy soha nem fog megutálni... Csak úgy, ahogy azt most is teszi, de ezt mindennél szívesebben vállalom... Másrészt néha talán egy kicsit megfeletkezik róla, vagy próbálja magát egy kicsit visszafogni, de legalább annyira élvezi ő is, ha velem kacérkodhat, mint fordítva...

3. Persze az óév lezárása során sokminden eszembe is jutott... Atya világ mi minden történt idén... Felsorolni is hosszú lenne... Tudod Prücsök egyvalamit el kell ismerni! Te vagy az egyetlen, aki minderről tud! Csak, mint ahogy lenni szokott... És tudom ez fordítva is igaz, még akkor is, ha számtalan dologtól akarsz minden áldott nap megvédeni... Ne tudd meg mi minden járt a fejemben, miközben tegnap(előtt) incselkedtünk...

4. Fogtam megittam egy pohár NeoCitrant (igen ez a  reklám helye...), aminek következtében sikerült el is aludnom egy kicsit. Mondtam én... Ha a társaság is meglett volna hozzá talán a gyógyszer se kell, vagy nem ilyen vacak és csapzott az ébredés 11 körül...

5. Aztán a szokásosnál visszafogottabb koccintás, majd a lassan már tradíciónak számító szomszédolás... És idén egy kis házi tüzijáték a ház előtt...

6. Végül a forgolódás majd reggel nyolcig és nem egészen két óra alvás után az ébredés...

 

Ébredés 2009ben! Van aki azt mondja ez az év pocsék lesz, és a tavalyinál is keményebb... A gazdasági világválság miatt mindenki aggódik... Nem is beszélve mindazokról a személyes problémáktól, amik már tavaly sem hagytak nyugodni, és természetesen nem is fognak idén sem... A család, a magánéletem, a munka... Egyszerűen az, hogy mi lesz velünk... Velünk emberekkel.

Tudjátok beérném azzal is, ha az idei év végre boldog lenne! És megoldaná az évek óta minket nyomasztó gondokat... Mindenki boldog lenne a hivatásában és a magánéletében is...

 

Hogy mit is kívánhatnék idénre? Ez viszonylag könnyen összefoglalható most...

- kívánok egészséget mindnyájunknak, tudom nem egy olyan számomra, vagy a szeretteim számára fontos ember van, akinek elkél a "segítség"...

- kívánok jó és biztos munkahelyet, ahol hajlandóak fizetni is! Talán senkinek nem kell elmesélnem miért fontos ez különösen nekem...

- kívánok boldogságot és nyugalmat a szeretteimnek... Megérdemlitek, rátok fér...

- és a végére egy önző kívánság is... Kívánok saját magamnak is az ideinél boldogabb évet (bár azért az sem volt kutya)!

Őszinte és egy kicsit aljas leszek... Kívánom, hogy idén beérjen aminek be kell érnie... Hogy ne csak én találjam meg valaki mellett a boldogságot, hanem ugyanez az ember is mellettem legyen a legboldogabb... Kívánok erőt a következményeinek elviseléséhez, ha egyáltalán erre szükség lesz, és talán még nagyobb kitartást az én elviselésemhez! Lehet rendes srácnak tűnök, de néha igazán nyűgös is tudok lenni...

De ezért is szép dolog a szerelem! Esélyt adsz annak akivel le akarod élni az életed, és ha elég nagy mázlistává válsz, ő is megadja neked a lehetőséget...

Lehet, hogy az utolsó részét az üzenetemnek egyvalaki különösen célzásnak fogja venni :)... Mit mondhatnék erre? Talán maximum annyit, hogy nem tudok kibújni a bőrömből :)... Sajnos ilyen aljas vagyok :) És még nem is láttál mindent (ma pl a hugit egy kis friss hóval keltettem, anyu legnagyobb örömére..)! Hogy tényleg célzásnak kell e venni?

Részben...
Tudod csak egyvalamiben vagyok biztos... Idén szeretném megtalálni az igazi, a felhőtlen boldogságot... Be kell valljam, ma remélem, hogy ez melletted adatik meg. De ha véletlenül máshogy is alakul, talán az sem lesz tragédia...

Tudod jelenleg az alábbi pár dolog kavarog a fejemben, és nem igazán tudok velük mit csinálni:

- hiszem, hogy 2009 egy igazán boldog év lesz...
- valaki azt súgta erősen negatív és lemondó tapogatózásom után, hogy fog még meglepetés érni
- van egy elég konkrétnak tűnő képem arról mi minden zajlik még itt a háttérben, amit egyikünk sem mer most még felhozni, mert zavaros, fájdalmas... Nem hiszem, hogy sokat tévedek, de az is biztos, hogy ezt még el kell rakni legalább egy kis időre... (most fontosabb problémák akadnak, nem hiányzik egy rinyáló pasi is)
- mi lesz a többi démonommal? Vannak már egy páran... De egyáltalán tényleg léteznek? Létezik, hogy más is belehabarodjon egy ilyen hülyébe, mint én :)? (mindig is mondtam, hogy a nőknek nincs ízlése :D:D:D)
- ki mit érez a másik iránt, és fordítva... Nagyon sok szöge lett már ennek a kis történetnek... Szerintem jelenleg el sem tudjuk képzelni, mennyi... és még annál is több!

- Nah és persze a legfontosabb és a legidegesítőbb fél mondat... Mi lesz ennek a vége? Majd meglátjuk!!! :P És milyen igaza volt...

 

De talán nem olyan nagy kérés, ha tényleg csak ezt kérem idénre... Meglátni, ha tetszik fogalmazzunk így a jövőt, az életet, a boldogságot, a célravezető utat... Ne csak az álmokban, hanem a valóságban!!!

Tudjátok az idei év elég izgalmasra és finoman szólva is érdekesre sikerült... Nem cserélném el semmi másra... És igazából nem is sok helyen változtatnám meg. Biztos vagyok abban, hogy ennek is megvan az oka, hogy így fogjuk igazán értékelni a jó dolgokat, amiknek egyszer el kell jönniük... Nem kívánok egyebet senkinek, csak hogy a 2009es legyen az a csodálatos év, mikor végre a "Majd meglátjuk" helyett "nah látod" veszi át az uralkodó szerepet!

A bejegyzés trackback címe:

https://susufan.blog.hu/api/trackback/id/tr15852723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása