nkg 2008.09.07. 19:37

Egy komoly felismerés!

Tudjátok érdekes volt ez a hetem! Minden elemében csodálatos felismerésekkel teli, bár szerettem volna egy kicsit máshogy eltölteni a pénteket! Szerettem volna, ha egy kicsit több időm van arra az emberre aki igazán fontos nekem! Tudom úgy gondolod Prücsök, h "túlhisztizted" az egészet és igyekeztél megnyugtatni, h nincs olyan nagy baj! És tudom, h részedről talán tényleg nem is volt, csak nagyon jól esett volna, ha valaki megszeretget!

Tudod mi volt a "baj"?! Hogy én ott akartam lenni melletted! Megölelni, hosszan, szenvedélyesen, aztán lágyan megcsókolni, majd újra magamhoz ölelni... Végül, ha úgy adódik aludni egyet egymás karjaiban... A fél életem odaadtam volna azért a péntekért!

Most hosszan ecsetelhetném miért jó ez a nagy távolság, és miért utálom... Hát most az utálom kapott egy hatalmas nagy strigulát (már megint)!

 

De volt mégvalami ami a héten megragadt a fejemben! Már akkor is beleborzongtam egy kicsit, de most, hogy újra rágondoltam a kedves közös ismerősünkkel folytatott beszélgetés közben, rá kellett, hogy jöjjek zavarba hoztál vele... Életemben először igazán komolyan!

Kitalálod melyik volt az a gondolat??? (annyit segítek, h szerdán volt)! Ha nem megy akkor válasz itt, reggel :)...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://susufan.blog.hu/api/trackback/id/tr94652708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kampari 2008.09.08. 09:08:19

Rájöttem utálom a péntekeket. A hét végére általában elfog valami depresszós hangulat, olyan világ vége érzés, és ilyenkor vágyik az ember arra hogy szeressék picit. Hogy ne lökdösség, piszkálják, cukkolják, bántsák, hanem szó nélkül csak megöleljék. Nem kell semmi több. És van hogy azt képzeljük naívan hogy ezt más észreveszi rajtunk. Aztán várunk...
Csak hát....Igen olykor különösen utáljuk a távolságot. Egy povátka megint neki!

Nem értem miért jöttél zavarba a "gondolattől". Talán mert igaz? És ne gondolj bele az apró részletekbe, mert ez most minden területre érvényes! KÖSZÖNÖM! :)

nkg 2008.09.08. 16:46:23

Tudod ez a mostani péntek különösen tossz volt és valahol még is jóó!!! A péntek már csak ilyen! Elfáradsz az egész hetes rohanásban, ráadásul rájössz arra, hogy a hétvége is rohanós lesz... (és talán sokat számít az is, hogy a másik nélkül...

A gondolat meg éppen azért hozott zavarba mert sok területen igaz! És egy területen talán különösen zavarba hoz, ha tőlem tanulsz... (és nem, ez nem az az igazán zavarba ejtő apró részlet :)...)
süti beállítások módosítása