nkg 2008.12.07. 00:19

(M)Ilyen az ember?

Tudjátok a hétvégén itthon csagyok, a szokásosnál nagyobb rohanás a Mikulás és egyéb még nála is fontosabb személyek miatt, de egy (illetve két) találkozás elgondolkoztatott!

 

Tudjátok rájöttem, hogy az emberek szeretnek a tűzzel játszani! Olyan dolgokat megtenni, amiket bár nem lenne szabad valaki vagy valami miatt, de mégis hihetetlenül élvezik, fontos nekik, és így megteszik, amit meg kell tenniük! Megértem, hiszen nagyon jól esik, és fontos, ráadásul nem mondhatjá meg az ember szívének erőszakkal, hogy mit tegyen, még akkor is, ha az ész más diktál... Ideig óráig esetleg működik, de sokáig soha...

 

De mégis miért tesszük? Miért nem mondunk nemet és szenvedünk? Miért választjuk a bonyolultabb megoldást? Mert ennyira izgalmas, izgató és KELL??? OK, akkor miért nem választjuk mindig az izgalmat? Jó kérdés... Az emberi lélek bonyolult, nem célozva senkire, de mostanában rájöttem arrra, hogy legyen szó munkáról, szerelemről, vagy csak egy kicsit komolyabb dologról, de az emberek nem mernek dönteni, különösen nem akkor, ha ez kockázatokkal is jár (erről majd azért írok még szerintem egy hosszabbat)

 

És a célzás: köszönöm a hétvégét, az ajándékot, az időt, és a türelmet! Szerintem csak mérsékelten voltam rossz, egy kicsit kigombolt  felső, a masszírozás vagy a finom érintések, ölelések nélkül talán nem is én lettem volna! Olyan részem ez, mint neked az, hogy hülyeségeket beszélsz kicsim, ha ideges vagy :)... Jelzem jól áll neked, még mindig!

Aztán ki tudja lehet, hogy 1-2 hét esetleg 1-2 hónap és megint nem fogsz már ezek elől menekülni... :P

 

Légy jó, vigyázz magadra...

A bejegyzés trackback címe:

https://susufan.blog.hu/api/trackback/id/tr35808607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása