nkg 2008.07.12. 14:04

Exek mindenütt (2.)

Ime a második rész!

Egy régi "árnyék" jelent meg újra az életemben... Persze nem szemből, ahogy azt elvárnám (bár tőle ezt soha nem lehetett, csak én tartanám korrektnek), hanem csak hátulról kezdte!

Nemrég kaptam egy üzenetet amiről tudtam nekem szól... Gyakorlatilag kifejtette, hogy megbánta amit tett, azt hogy elment világot látni! Előtte úgy összevesztünk, mert én merészeltem elmenni országot látni. Kaptam hideget, meleget... Közben ő már sokkal nagyobb utazását tervezte... Mind1 a szokásos "korrektség".

Őszinte leszek: örülök, hogy sikerült végre lezárnom életemnek azt a részét, ezt a hosszan, hülyén elnyújtott kapcsolatot!

Nem mondom, hogy megbántam, csak azt, hogy épp ideje, hogy vége legyen...

Szólj hozzá!

Címkék: élet ex

A bejegyzés trackback címe:

https://susufan.blog.hu/api/trackback/id/tr14564976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása