nkg 2008.11.23. 12:24

Helyzetjelentés!

Talán ez lesz a világ egyik leghosszabb helyzetjelentése, de mivel nem jelentkeztem egy jóideje talán nem haragszik meg az a pár elvetemült ember, aki engem olvas! Ha mást nem hát ugorjátok át ezt a posztot, ígérem nem sokat veszítetek vele!!!!

 

Megvan? Még mindig olvasol?! Hmm... Akkor te egyike vagy annak a kevés embernek, akit tényleg érdekel mi van velem (azért kíváncsi lennék arra, hogy hányan morzsolódtak le útközben)!!! Tudom Prücsök te vagy az egyik, akit tüzes vasvillával sem lehetne elüldözni, még ebben a zord időszakban sem!

Lássuk mi minden történt velem! Kezdjük azzal, hogy a múlt hétvégét otthon töltöttem! Pihenni persze most sem volt időm! Péntek este hazaestem. Szombaton bevásárlás, hugi fuvarozása, ebéd, beszélgetés egy pici lánnyal, egy nagyon hideg, de jó hangulatú meccs (hála az égnek, ha nem is mindenki de legalább a srácok ott voltak), majd rohanás nagyihoz (akit a pici lány miatt nem tudtam korábban meglátogatni), kis teázás, sütizés, beszélgetés, majd irány haza és a mozijegyek felvétele után irány a város... Az új James Bond film...

Talán nem okoztam ezzel meglepetést, de szeretem a Bond filmeket! Meg is lenne az összes, ha Mr. Nincséletem nem ülne a maradék 3 filmen ami még hiányzik a gyűjteményemből! Mindegy nem bántom végülis csak kb 2 éve ígérte meg, ő meg ugye elég elfoglalt ember, így nincs ideje eljuttatni hozzám őket! A film nem lett volna rossz, ha csak egy egyszerű akciófilmre vettünk volna jegyet! Nagyjából másfél óra tömény pörgés... Igen ám, de ez egy 007es kaland volt!!!!

Valaki szólhatna a srácoknak, hogy gyakorlatilag "kiherélték" Bondot! Milyen Bond film az, ahol James csak egy nőt fektet meg, és annak is csak a hátát látjuk a "torna" után? Milyen Bond film az, ahol nincsen számtalan fasza, a mindennapi élettől teljesen elrugaszkodott kütyü? És milyen Bond film az, ahol összesen egy szem autós üldözés van, az is a film első 5 percében, és az is elég vérszegény... Nah mindegy, ilyen filmeket is nézni kell, a 007-es Saga-nak is vannak gyengébb darabjai, és végülis elég jól szórakoztunk!

A vasárnapot nem részletezném, mert hosszú volt és kapkodós, nah meg a későn fekvés miatt (hugi is besegített) elég későn kelős a család egyik felének! Rohanás vissza Győrbe (már megint) és egy újabb munkás hét!

Erről elég éppen annyit tudni, hogy volt dolgom bőven, jártam Pesten, ötleteltem elég sokat egy új projekttel kapcsolatban, és minden nap akadt épp elég munka! Egyedül a pénteki nap volt egy kicsit lazább, akkor ugyanis a korábban már említett pici lány lelkét ápoltam! Érdekes volt hallani mit tesz, merre jutott, és mennyire fél mindent elmesélni! Sejtettem, hogy ez van a dolog mögött, de csak nem kérdezhet rá egyből az ember... Végül csak kibökte mi az igazi probléma, és ez nekem is sok dolgot eszembe juttatott. Ismerlek annyira kedves olvasó, hogy neked is, sőt talán szóról szóra le tudnám írni a reakcióidat, de most kicsit másra gondolunk! Én még mindig teljesen máshogy látom ezt a történetet, és azt, hogy mi minden történhetett volna még, ha egy kicsit elszántabbak, bátrabbak vagyunk! Mindenesetre érdekes és furcsa volt...

Jah persze kimaradt a történet egy mellékszála, mely még nyomorultabbá tette az elmúlt hetet! Hugi a hétvégén rámköpködte a bacijait, és hát az utazás közben is volt, h melegem volt, volt hogy fáztam (thx Máv) így faszán sikerült megfáznom szerdára! Fújtam is az orrom eleget, volt is minden bajom! Hála az égnek nem vagyok egy igazi rinyagép amikor beteg vagyok, így nyolc tonna zsepi (melynek mellesleg teljesen olyan illata van, mint egy bizonyos párizsi tavasznak), egy kis NeoCitran, és jópár csésze meleg tea átsegített a nehézségeken! És ahogy észrevettem az ismerősök, lakó- és munkatársak sem vettek észre mást a történetből, mint hogy egy kicsit fáradtabb vagyok, hülye orrhangon beszélek és sokat fújom a pirosodó orrom!

A mostani hétvége? Hááát ez már egy más tészta! A szombat pakolással és takarítással telt, valamint "sütöttem" egy adag svéd húsgombócot (a.la IKEA). Végre pihentem egy kicsit, beszélgettem a barátokkal, és olvastam... Olvastam néhány fontos szakmai cikket, egy blogbejegyzést, mely teljesen hétköznapi dolgok kapcsán juttatott megint eszembe furcsa dolgokat, és olvastam egy hihetetlenül tehetséges rejtett író egyik csodálatos szerzeményét! Egy kivételes ember, kivételes stílusban, csodálatos történetet vetett a monitoromra! (Persze, hogy ez is egy olyan pillanatban talált meg, amikor itt épp szálingózik a hó, és én magam is arra gondoltam, milyen szép, hogy mindent finom fehér takaró fed, miközben a hópelyhek versenyeznek, hogy ki tud tovább repülni a kavargó szélben! Az igazán szerencsések pedig lehet, hogy egy olyan ember arcán landolnak, ahonnan a párja csókolja le őket) Nem tudom mi van vele igazából, csak azt tudom, hogy mindennél jobban hiányzik! Hiányoznak ezek a lökött beszélgetések, a mindennapi sztorizgatások, a szép álmok, és ezek a gyönyörű történetek!

 

És igen megint ott vagyok, hogy csak egy kérdés jut eszembe: MIÉRT? Miért szórakozik velem az élet! Miért mutatja meg a jót, ha aztán el is veszi tőlem mindazt!???

MINDEGY!!! Egyenlőre ez van, és nem marad más, mint találni valamit, ami kicsit eltereli a gondolataimat! Azt hiszem meg is van: a világ legjobb hasbeszélőjének karácsonyi különkiadása... Csak annyit mondok: Silence!! I kill you...

A bejegyzés trackback címe:

https://susufan.blog.hu/api/trackback/id/tr9783985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása