nkg 2008.07.01. 19:57

EB leg...-ek!

Furcsa lesz egy ilyen blogon egy ilyen kicsit megkésett EB értékelés, de elvégre én is férfiből vagyok, így csak nem hagyhatom ki az európai futball ünnepének értékelését... (komoly szakmai elemzésre ne számíts, megtették azt már helyettem egy páran, félkomolyan például egyik kedves ismerősöm is : nincseletem.blog.hu.)

De hogy a végéről kezdjem: Viva España!!! Végre, megérdemelték! De hogy megemlítsek néhány számomra fontos leg-et az EB-ről:

- A legjobb meccs: számomra a döntő volt, különösen az utolsó tíz perc könnyed labdázgatása tetszett.

- A legunalmasabb meccs: a Horvát-török, amit a srácokkal egy kocsmában néztünk, és a hosszabbítás első félidejében elindultunk haza... (a két gólra meg a tizenegyespárbajra pont be is estem)

- A legemlékezetesebb meccs: a holland-francia rangadó volt amiből egy pillanatot sem láttam. (a pályán 4-1 lett az eredmény a számomra fontosabb különmeccs viszont 2-2)...

- A legnagyobb csalódás a francia válogatott volt (megint), még a legnagyobb "elégtételt" a görögök szereplése okozta... (hogy lehettek 4 éve bajnokok??? - akkor sem értettem)

 

Végezetül a legszimpatikusabb csapat? Jó kérdés, mert elsőre 2 válogatott ugrott be egyből, mely kiemelkedett számomra: a holland és a spanyol! De be kell valljam az oroszok és a mákos törökök is megérdemlik a dícséretet...

A bejegyzés trackback címe:

https://susufan.blog.hu/api/trackback/id/tr32548519

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: sleep problem to brits abroad 2017.08.31. 06:44:18

Médiatörvény és reklámidő - Örülünk, Vincent?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karpima 2008.08.21. 05:53:51

Tudod így az olimpiaközepedte elég nehéz konkrétan emlékezni az EB-re. De megpróbálok! :)

- A legjobb meccs-et a török játszották, de azt már ne kérdezd hogy kivel, mert a hosszú haj rövid ész esete, most is elég jól érvényesül! :) Csak arra emlékszem, hogy iszonyat jó meccs volt, végig ugráltam itt az ágyon. :)

- A legunlamasabb? Hááát.... annyira unalmas volt h már nem is emlékszem hogy melyik volt! :D:D:D

- Tény hogy a holland-franciára pontosan emlékszem. Két nagy csapat, és mindkettőnek nagy kapusai. mindíg szerettem a francia kapusokat lásd: Bartez, és a hollnad Van der Saar-t. A hollnad most nem kicsit cserben hagyott!!! :P

- A görögök csak mázlisták voltak anno, és valszeg segítette is őket ez, az a háttérből!

A legszimpatikusabb csapat? Nem kérdés hogy a portugálok! Bár szeritnem a törökök egész jók voltak! :)

És hogy a kedves ismerősöd blogját kommnetáljam innen: Vivát Deguk! :):):):)

nkg 2008.08.21. 06:27:02

Szerintem olyan nagyon nem bántad most, hogy megremegett a holland kapus lába... :P
süti beállítások módosítása