nkg 2008.12.06. 21:26

54.000 forint

Ha már van egy olyan fanatikus (aki mellesleg hihetetlenül szívdöglesztő is, kapcsos fehér átlátszó felsőjében), aki minden nap olvas, hát írjunk is neki valamit, elvégre itt rég nem jelentkeztem!

Emberek! Bolond egy világban élünk!!! Komolyan mondom nektek embertársaink hülyék és képesek megőrjíteni... Különösen, akik képzelt lakásokat szeretnének venni! Jelentem a site és az újság is elég tűrhetően működik, sok hülye van, aki lakást akar venni, így nincs más hátra csak rombadönteni a konkurenciát!

Erről ennyit!!!

 

Amint láthatjuk a gazdasági válság is beköszöntött mindennapjainkba! Bár közgazdász lennék (legalábbis papíron), de mégsem fogok hosszú elemzést arról tartani mi várható...

Ahogy elnézem sajnos semmi jó és az elkövetkező 1-2 évben kicsi országunk csak még elbaszottabb lesz, mint most! Mindegy valahogy majd ezt is túléljük, egyenlőre inkább a szüleimet féltem a szokásos "szarok" miatt...

Ehhez képest hol jelent problémár az, hogy mi van az én szerelmi életemmel... :P

Nézzünk inkább két kedves történetet, ami azt mutatja, hogy a válság már a mindennapokba is begyűrűzött, illetve, hogy nem csak amerikában vannak hülyék!!! :D

 

"Androszka, az antikrisztosz öngyilkosz üzenete:
tök jó h az év közben kiadott jegyzetben még az van h a jegybanki alapkamat 8,5%
Androszka, az antikrisztosz öngyilkosz üzenete:
ilyen ez a popszakma..."
 

 

A másik az 54000 Forintos balhé!!! Hát gyerekek az agyam eldobom... Az első közlemény még átvert juhászról és JÓ MINŐSÉGŰ, HAMIS bankjegyekről szóltak. Én meg gondolkodtam! Hogy lehet jóminőségű egy olyan hamisítvány, aminek nincs is eredetije... Ez szerintem Einstein-nek is keresztbetenne! Persze jön a magyarázat, hogy jőminőégű maga a hamisítvány... OK-OK értem én, de ha már hamisítok akkor már inkább egy papírfecnire írt 20.000, mint egy csúcsminőségben nyomtatott 54.000-es!

Volt aki már bejelentkezett különböző címletekre, a saját arcképével... :)

Aztán tudjátok jött a két slusszpoén! Egyszer ugye vizsgálják, h a csávót vajh meg lehet e pénzhamisításért is bűntetni, vagy csak csalásért, merthát ugye...

Másrészt a bankókat a Sodexho nyomtatta... Gratula, nem egészen úgy sült el, ahogy a merketinges tervezte...

 

Magyarország, 2008

A bejegyzés trackback címe:

https://susufan.blog.hu/api/trackback/id/tr89802369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása