nkg 2008.08.31. 02:39

Egy újabb hosszú nap!

Kicsim be kell valljak valamit...

Leragad a szemem, leszakad a lábam, de mivel megígértem neked jöjjön a mai,  bocsánat manapság időzavarban vagyok emiatt (szóval gyakorlatilag a tegnapi) nap története!

Ugye valahol ott hagytam abba, hogy már elég késő van és le kellene feküdni! Nah én persze 7:30kor már javában fennt voltam... Bravó!

(után egy kicsivel jött is apu, h le kellene még szaladni egy adag virágért, és azt bedobni a koleszba!) Mivel a belváros forgalmi szempontjából legrosszabb helyen lévő virágboltjába kellett mennem ennek annyira nem örültem! Ezt csak fokozta, hogy a virágboltos nem tudta, milyen rózsa kell nekem... És hogy a hab is meg legyen a tortán a közterületesek megbűntettek 2730 forintra, mert nem volt kedvem a nagy rohanásban jegyet venni... KÖSZI!

Próbáltam kidumálni magam, de mivel két marcona kinézetű csávó volt és nem egy csinos hölgy, akinél esetleg valamit jelenthetett volna, az esküvő, egy pár szál rózsa, vagy ha ízlésficama van akkor én magam, így nem is nagyon erölködtem!

Egy következő körben még felkaptam egy pár virágot és az egyik koszorúslánnyal együtt kitettem őket, a díszterembe, ahol ő fogadta a vendégeket (u.i.: erre a saját esküvőmön is jó lesz a hugi, bizhatsz benne...)! Hazajöttem, lezuhanyoztam végre én is, megborotválkoztam, és felöltöztem! Akik ismernek tudják nem vagyok épp jó véleménnyel általában magamról, de azt kell mondjam egész jól tudok kinézni öltönyben!

Ha kedves olvasó te ezt gondolod rólam más esetben is, akkor nagyon sajnálhatod, hogy kimaradtál ebből, és könyöröghetsz mondjuk Nálam vagy a Huginál 1-2 képért a szemlevételezés miatt...

Zuhany közben ért egy kellemes meglepetés is, ami már előre jelezte valahol, hogy még sem fog csak olyan kellemes kötelességként telni az esküvő, mint azt gondoltam, hanem valaki ott lesz velem...

Milyen volt maga az esküvő? A polgári része tetszett és hihetetlenül rövid volt, ezt megtartanám én is... max 20 perc, semmi fölösleges duma, semmi idióta célzás. És mégis romantikus! Aztán jött a templomi esküvő, és... Béna pap, aki nem tudott beszélni, egy csúnya baki tőle, időnként otromba célzások!!! Utáltam!!! Különösen kiemelnék két gondolatot:

- igen komoly téma volt az elválás és a válás már most... Mert ha nem tiszta a szíved, és... akkor válás lesz! Hogyne, mert a tisztaszívűek soha nem válnak... A piszkosak meg mindig...

- nem tudom pontosan ídézni már a mondatot, ami után azt hittem hangosan felállok és kimegyek a templomból. Valahogy így hangzott: igaz hítű ember soha ne hajtsa más hitűvel közös igába a fejét! Hát a jó büdös......

Akik ismernek tudják, hogy hiszek egyfajta felsőbbrendű hatalomban, aki(k) mindent intéznek, irányítanak... De hogy az egyház mondja meg, hogy én kit szeretek és kit vehetek el...? Hát tudod mikor

Az esküvő további része azonban már inkább csak egyvalamiről szólt számomra... Inkább egyvalakiről! Meg is kaptam a családomtól minden egyes alkalommal, h már megint a kezedben van a telefon? Már megint kinek írsz SMS-t? A hugom még direkt rá is kérdezett, hogy csak nem neked? Ezek után próbáljon meg tagadni az ember fia!

Az esküvő tényleg szép volt, nagyon romantikus, bár számomra egy kicsit túl sokan voltunk...

Tudom utálni fogsz azért, amit most elmondok, de ilyenkor érzem mennyire is hiányzol igazán! Ilyen programok közben, mikor cukkoljuk a másikat, vagy éppen virtuálisan táncolunk jövök rá, hogy igazából ezt lenne jó egyszer majd közösen kipróbálni! Lehet hülyének fognak nézni egy jópáran, de van, hogy ez sokkal jobban izgatja a fantáziámat, mint az hogy milyen lenne összebújni veled... (nah persze a két programot lehet kombinálni is :P...)

Nah késő van, megyek elteszem magam mára, hiszen ma még vissza is kell mennem...

A bejegyzés trackback címe:

https://susufan.blog.hu/api/trackback/id/tr26641881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása