nkg 2008.08.21. 10:44

Gratulálok!

Egyrészt neked prücsök, hogy végig rágtad magad rajta... Örülök, ha velem örültél esetleg, sajnálom, ha néha kicsit megtéptelek újra... (de ezt megbeszéltük...)

 

Másrészt neked is kedves Nincs életem...! Nem szokásom egyben átvenni beírásokat, így csak linkelek... Egy igazi olimpiai történet:

http://nincseletem.blog.hu/2008/08/20/kepzelt_riport_egy_kinai_olimpiarol

 

Fantasztikus lett... Lehet ezzel kellene foglalkoznod, és akkor lenne életed :P;)?

A bejegyzés trackback címe:

https://susufan.blog.hu/api/trackback/id/tr68625686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karpima 2008.08.27. 08:27:00

Köszönöm, de nem volt teher! Nem rágtam, hanem olvastam, és jó volt! :)

Igen, azt hiszem emellett a bolg mellett találtam egy másik rendszeres olvasni valót!

Kedves Nincs életem!
Bármennyire nem tetszik ezen blog tualjdonosának, de általa találtál egy újabb rajongót!!! :)

süti beállítások módosítása