Mostanában valahogy nem jutott időm a blogra, amit akár furcsállhatnának is azok akik ismernek, mert itthon vagyok szabadságon! De hálistennek van programom bőven! Ráadásul nem is akármilyenek! Találkoztam a barátokkal, közös meccsek, beszélgetések... Aztán mivel nyár van úszkáltam is egy párszor... És persze minden program közül a legjobb Ő... Újra egy hosszú úton, melynek talán ........??? A lassú víz kimossa az aranyat a partról? (igen, ki tudok találni ilyen hülye új szólásokat is :))

Imádom ezt az aktív pihenést! Sokan kérdezték tőlem, miért nem utazom el egy kicsit? Azt már csak kevesen értették meg, h nekem ennyi idő után a legnagyobb pihenés az, ha itt vagyok a szeretteimmel!

Nah de nem csak a szabadságom kezdődött el, hanem egy sokkal fontosabb esemény az Olimpia is! A megnyitó csodálatos volt, szerintem meg fogom még nézni egy párszor a műsort, a kézis csajok megnyerték első meccsüket, a vízilabdacsapat döntetlent játszott Montenegróval (ezt majd egy másik posztban elemzem), és megszereztük az első érmünket is egy ezüst formájában. Bravó Laci! A génkezelt mellett nem rossz teljesítmény ez!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://susufan.blog.hu/api/trackback/id/tr17608943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása