Tudjátok rájöttem nem is olyan vacak az élet! Elegem avan a sok nyavajgásból az utóbbi időben talán túlságosan is megváltoztam :(

De ennek ma vége lett! Elhatároztam egy kicsit távolabbról nézem a saját életem és a magánéletem is "lezárom" egy kicsit... Nah nem papnak állok, csak várok egy kicsit! Türelmes hülyének tartanak, de úgy vagyok vele hogy megéri! Nagyon biztos vagyok a dolgomban, a vágyaimban, abban, hogy ismerem azt a pár embert aki befolyásolja az életem és hiszem, hogy nem képesek megváltozni...

Akkor viszont én nem veszíthetek! Persze lehet a vége egy csúnya pofon... Nembaj akkor majd azt heverem ki! A nyeremény még mindig nagyobb!

Így a jövőben inkább a mindennapokról fogok írni:)

Mi volt ma? Felhőtlen jókedv, cukkolódás, hosszú beszélgetés egy kedves baráttal (aki mellesleg lány) és együtt ötletelés hogyan mászhatnánk ki ugyanabból a "lecsóból"... Nagy titkok elárulása, őszinte beszélgetések, meglepetésnek hitt régi hírek, meg egy beszélgetés, amin érződött, hogy a nagy testvér figyel! Illetve ha nem is figyelt, de úgy "készült", hogy akár figyelhessen is!

Nembaj! Vicces volt, és ha ez kell...

A bejegyzés trackback címe:

https://susufan.blog.hu/api/trackback/id/tr13561424

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása