nkg 2008.07.13. 12:24

370!!!

Ha jól számolok majdnem percre pontosan kerek 370 nap telt el azóta, hogy először találkoztunk! Soha nem gondoltam volna, hogy azon a meleg napon a lépcsőn egy pohár vízért felrohanva ilyen az életemet felforgató találkozásban és látványban lesz részem!

Aznap még csak abban voltam biztos, hogy találkoztam egy kivételes emberrel... Később rájöttem, hogy az első megérzésem megint nem csalt, sőt... Sokkal több rejtőzik benned, mint azt először láttam! Hosszú hónapok teltek el, és észre se vettem, de szépen lassan fontos lettél nekem!

Aztán elválltunk, és mindketten rájöttünk arra, hogy megint csak alábecsültük magunkat és az érzéseinket a másik iránt! A következő időszak már lassan történelem!

Rengeteg gyönyörű élménnyel, néhány bukkanóval és keserűséggel! Fantasztikus volt az elmúlt időszak! Hála neked sokkal jobb ember lettem. Úgy változtattuk meg egymást, hogy nem is akartunk, de észre sem vettük! És amikor felismertük mindezt akkor is csak hatalmas öröm töltött el mert jobbá lettünk...

Remélem ez a folyamat is folytatódik és még sokszor 370 nap áll majd előttünk EGYÜTT!

 

Köszönök mindent kis Süsü...

A bejegyzés trackback címe:

https://susufan.blog.hu/api/trackback/id/tr6565947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karpima 2008.08.25. 08:42:07

"Van-e az, hogy valaki belép egy napon a szobába és tudjuk: aha, ő az?... Az igazi, mint a regényekben?...
Nem tudok erre a kérdésre felelni. Csak behunyom szemem, és emlékezem. Hát igen, valami történt ekkor. Áram?... Sugárzás?... Titkos érintés?... Szavak ezek. De bizonyos, hogy az emberek nemcsak szavakkal közlik érzéseiket és gondolataikat. Van másféle érintkezés is emberek között, másféle híradás is. Ma így mondanánk, rövidhullám. Állítólag az ösztön sem egyéb, mint egyfajta rövidhullámos érintkezés. Nem tudom..."

Lehet hogy már unod a sok idézgetést, de minek írjak ide bárgyú sorokat, mikor ezt valaki más - jelennesetben ismét Márai - megtette helyettem, és talán én magam sen tudnám jobban megfogalmazni - nah meg egy ilyen írótól nem is akarnám jobban szavakba ölteni a dolgokat - a gondolataim.

Hogy mennyi minden történt immár 420 nappal ezelőtt óta?
Nagyon, nagyon, nagyon sok minden. Kezdve a baráti közeledésektől, a távolodáson át, a nem csak fizikai közeledésig.
Hogy mennyire volt fantasztikus?
Ezt nem tudom, azt viszont igen, hogy sosem fogom elfejteni. Épp úgy fogkok emlékezni arra az iszonyat meleg nyárra, és ott fönt a 4. emeleten az rettentő meleg irodára, a sorozatos búcsúbulikra, a bejelntésre, Párizsra - mindkettőre :) - RÁD és még nagyon sok mindenre.
A változást én is köszönöm neked! :) Rám fért, fér most is, és férni is fog mindíg, hisz kicsi vagyok, süsü vagyok, és ... :)

nkg 2008.08.25. 09:11:07

Hogyan is lehetne megunni ezeket az idézeteket? Hiszen ezek is azt mutatják milyen vagy! Mindig pontosan tudod mikor mit kell mondani, mindig megtalálod a legmegfelelőbb gondolatokat! Legyen az a tiéd vagy kölcsönzött!

Hidd el nekem mindent egybevéve igenis fantasztikus volt, de az igazat megvallva reménykedem mindez csak a kezdet... :P

A változás lehet rád fért egy kicsit de már csak finoman, és már elsősorban általad... Kicsi vagy? Igen, de hihetetlenül erős... Süsü vagy? Naná, de éppen ezért is szeretlek... ...? Mindig minden körülmény között, hiszen ebbe a három pontocskába, mi egy világot látunk bele...
süti beállítások módosítása