nkg 2008.06.22. 15:59

Azok a fránya számok!

Közel 8 év, kerek 8 hónap, és pontosan 1 nap!

Ez a három szám ma elgyötri a szívem! Három szám, mely pillanatok alatt leírja a történetem, és szerencsétlenségem!

Ma 8 hónapja szerelmet vallottam valakinek, akit pillanatok alatt megkedveltem, aki előtt kinyíltam, aki megváltoztatott... És aki akkor már jó 7 éve volt együtt a párjával... Azóta eltelt 8 csodálatos holnap és kisebb szünetek, hullámvölgyek ellenére mégiscsak megismertük és megszerettük egymást! Aztán egy hónappal korábban, mint az lenni szokott mindennek megszületett a gyümölcse...! Persze ez most nem Happy End lett (ismerve az életemet meglepő is lett volna). Érzések ide, érzelmek oda, elvesztettem... Csak remélni merem, hogy ideiglenesen, de megint minden előlről kezdődhet majd maximum... És a tiszta lapnak már semmi esélye :(

A bejegyzés trackback címe:

https://susufan.blog.hu/api/trackback/id/tr63533721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása